Contract aanvraag Service & Onderhoud Hybride PLUS

Om de kwaliteit van onze diensten te waarborgen, zijn we helaas genoodzaakt om een klantenstop op Service- en Onderhoudsabonnementen in te lassen. De aanvraag zal niet in behandeling worden genomen. Onze excuses!

Door onderstaand formulier in te vullen gaat u akkoord met het BSI Breda “Service & Onderhoudscontract PLUS” voor uw warmtepomp en cv-ketel. Wij zullen u het contact toesturen en na ondertekening zullen wij contact met u opnemen om een afspraak in te plannen.

Let op: Is u warmtepomp en/of cv-ketel reeds eerder geplaatst, dan zullen wij altijd een eerste inspectie uitvoeren op regiebasis. Dit om te voorkomen dat wij voor onvoorziene kosten komen te staan door bijvoorbeeld achterstallig onderhoud. Mocht de warmtepomp en/ of cv-ketel aanvullend onderhoud nodig hebben wordt dat eerst met u besproken voordat het onderhoudscontract geactiveerd wordt.

Heeft u vragen over onze onderhoudscontracten?
Wij zijn tijdens kantooruren bereikbaar op  088-7530000 en op info@bsibreda.nl

    Vul hier uw contactgegevens in




    Vul hier uw adresgegevens in (Let op: ons verzorgingsgebied reikt niet verder dan 20km rondom Breda)



    Welke onderhoudsvorm wilt u aanvragen






    Betreft het een storing?

    Vraag/ Opmerking

    Voor het aangaan van een Service & Onderhoudsabonnement komen wij, indien het toestel ouder is dan 2 jaar, altijd eerst een check (sanering) doen. Het toestel wordt geheel nagekeken, onderhouden en getest op een juiste werking. De werkelijk gemaakte kosten worden achteraf in rekening gebracht (te weten voorrijkosten, gebruikte materialen / onderdelen en arbeid op regiebasis). We nemen contact met u op voor het plannen van een afspraak.

    Advies nodig?

    Tijdens kantooruren bereikbaar.

    Adresgegevens


    BSI Breda
    Rithmeesterpark 27
    4838 GZ Breda
    Tel.: 088-7530000
    info@bsibreda.nl